.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رسیدگی به دو سئوال از وزرای اقتصاد و نفت

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اعلام این خبر که دو سئوال از وزیر نفت و اقتصادی و امور دارایی تقدیم هیأت رئیسه کرده است، گفت: این دو سئوال اولین سئوال‌های تقدیمی به هیأت رئیسه مجلس نهم بوده که در اولین دستور کار کمیسیون‌‎های صنایع و اقتصاد مجلس نهم است.

به گزارش شمال نیوز نادر قاضی‌پور در گفت‌وگو با خانه ملت با بیان اینکه اولین سئوال‌های تقدیمی به هیأت رئیسه مجلس نهم متعلق به اوست، تصریح کرد: یک سئوال از وزیر نفت و یک سئوال از وزیر اقتصادی و امور دارایی مطرح کرده‌ام.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی افزود: سئوال وزیر نفت درباره واردات لوله‌های انتقال نفت از چین است و سئوال از وزیر اقتصادی و امور دارایی در خصوص موضوع  توزیع نکردن سهام عدالت به کارگران است.

وی ادامه داد: سئوال از وزیر نفت در کمیسیون صنایع و معادن و سئوال از وزیر اقتصادی و امور دارایی در کمیسیون اقتصادی مجلس مطرح می‌شود.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس نهم درباره اظهارت معاون مدیرعامل شرکت ملی گاز که مدعی شده بود حتی یک متر لوله گاز هم وارد نکرده‌ایم، گفت: یک هزار کیلیومتر لوله انتقال نفت از کشور هند وارد شده است که خود بنده آن‌ها را مشاهده کرده‌ام و در عسلویه هم استفاده شده است


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.237 seconds.